Skip-nav
 

Přínosy Pojištění stažení výrobku z trhu od AIG

Pojištění pro případ kontaminovaných produktů

Je určeno pro výrobce, maloobchodníky a distributory aktuálního nebo potravinářského zboží: potraviny, nápoje, kosmetika, léky a tabák

Široká ochrana

Naše pojištění pokrývá náklady na stažení výrobku a rehabilitaci stejně jako ztrátu hrubého zisku. Pokrýváme rovněž zlovolné zasahování do výrobků, ať už je skutečné či pouze vyhrůžkou.

Plánování před událostí

V krizi se vše děje rychle, proto naši klienti mají prospěch z profesionálního plánování před vznikem události, kdy je to nejcennější – před tím, než hrozí stažení výrobku.

Pojištění pro případ vadných výrobků

Je určeno pro výrobce, maloobchodníky a distributory hotových spotřebitelských výrobků, včetně následujících: hračky, sportovní zboží, nástroje, potřeby pro kutily, nábytek, stavební zařízení, domácí spotřebiče a obaly

Ochrana značky

Mediální pozornost a pozornost veřejnosti se často může zaměřit na nepodložené příběhy a spekulace. Profesionální vstup v oblasti vztahů s veřejností a komunikace vám pomůže toto zvládnout, ochránit značku a posílit spolehlivost a důvěryhodnost.

Pomoc při obnově

Poskytujeme finanční kompenzaci a podporu, abyste svou společnost dostali zpět na správnou cestu, jako např. další personál, dopad nižších tržeb a vyšší marketingové náklady.
 

Zvýrazněné výrobky

Kontaminované produkty

Krytí

  • Náhodná nebo nezáměrná kontaminace, znehodnocení nebo špatné označení vyplývající z jakékoliv fáze od výroby až po prodej, které by mohly mít za následek újmu pro uživatele do 120 dnů od kontaktu
  • Skutečné, údajné nebo vyhrožované záměrné zasažení do výrobku, aby se stal nebezpečným
  • Vyhrožování zásahem do výrobku za účelem vymáhání peněz

Pojistka pokrývá

  • Náklady na stažení výrobku
  • Narušení obchodů (ztráta hrubého zisku)
  • Náklady na rehabilitaci
  • Náklady na konzultace
  • Nepříznivá publicita (volitelné)

Profil klienta
Vhodné například pro potraviny, pití, tabák, kosmetiku a léky.

Rozsah a podmínky podléhají  konkrétním podmínkám pojistek. Na vyžádání je k dispozici vzorová pojistka.

Pojištění pro případ vadných výrobků

Krytí

  • Náhodné opomenutí, zavedení nebo výměna komponentů nebo látek
  • Chyby, které se objeví v jakékoliv fázi od návrhu, přes značení až po uskladnění
  • Nezáměrné poškození, které by mohlo způsobit, že výrobek bude nebezpečný

Pojistka kryje náklady na kontrolu, stažení nebo zničení výrobku vynaložené v období 12 měsíců po stažení výrobku, včetně následujícího:

  • Komunikace (rozhlas, TV, internet, inzeráty…)
  • Přeprava od kupujícího, distributora nebo uživatele
  • Náklady na přesčas a doplňkový personál
  • Náklady na uskladnění a náklady na likvidaci
  • Redistribuce
  • Nezávislí poradci pro oblast bezpečnosti, styku s veřejností nebo stahování výrobků

Profil klienta
Vhodné pro výrobce široké škály hotového zboží.

Rozsah a podmínky podléhají podmínkám pojistek. Na vyžádání je k dispozici vzorová pojistka

Průběh stažení výrobku

Pomáháme vysvětlit, jakými fázemi může vaše společnost procházet, pokud váš výrobek bude stažen z prodeje.

Odborná analýza, testování nebo kontrola vadných výrobků a výrobního zařízení, obvykle předchází rozhodnutí zahájit stažení výrobku.

Podání národních, místních a obchodních oznámení v rámci stahování výrobku.

Provedení efektivního stažení výrobku je podstatné, ale problém zde nekončí. Pokud se vadné výrobky dostanou na trh, může rovněž dojít k poškození vaší pověsti, ztrátě věrnosti vašich zákazníků a důvěry vašich investorů.

Před provedením likvidace je důležité dohledat všechny jednotky vadného produktu, aby se nedostaly k zákazníkům a nezpůsobily další škody.

Rychlost, s níž je možno vystopovat, identifikovat a získat zpět zasažené zboží, je podstatná pro celkový úspěch a omezení škody při stahování zboží.

Bezpečná likvidace poškozeného nebo kontaminovaného zboží. Může být rovněž vyžadováno potvrzení o likvidaci, aby se zabránilo tomu, že se nebezpečné zboží znovu objeví na sekundárním trhu.

Poplatky za zrušení týkající se harmonogramu reklamy, médií nebo propagace.

Související dokumenty